REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kolejny odcinek S3 z unijnym dofinansowaniem. To już łącznie ponad 2,5 mld zł wsparcia w ramach FEnIKSartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny odcinek S3 z unijnym dofinansowaniem. To już łącznie ponad 2,5 mld zł wsparcia w ramach FEnIKS
Budowa drogi ekspresowej S3 Świnoujście - Troszyn otrzymała unijne wsparcie w wysokości ponad 757 mln zł. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała siódmą umowę o wsparcie ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS). To równocześnie pierwsza umowa o dofinansowanie projektu w całości z Programu FEnIKS, z którego Polska otrzymała już ponad 2,5 mld zł na rozwój krajowej sieci drogowej.
Zakończono kluczową inwestycję Portu Gdańsk wartą łącznie ponad 595 milionów złotych [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Zakończono kluczową inwestycję Portu Gdańsk wartą łącznie ponad 595 milionów złotych [FILM]
Zakończyła się jedna z największych inwestycji Zarządu Morskiego Portu Gdańsk – projekt pn. "Modernizacja toru wodnego, rozbudowa nabrzeży oraz poprawa warunków żeglugi w Porcie Wewnętrznym".
Polska jest bardzo atrakcyjnym, ale i trudnym rynkiem dla inwestorów OZEartykuł
Pokaż artykuł
Polska jest bardzo atrakcyjnym, ale i trudnym rynkiem dla inwestorów OZE
250 miliardów złotych wyniosą w następnych kilkunastu latach wydatki na polski program morskiej energetyki wiatrowej. Inwestycje na rozbudowę sieci i infrastruktury energetycznej powinny sięgać nawet 40 miliardów złotych. Dlatego tak ważne jest, aby zapewnić inwestorom stabilne otoczenie regulacyjne. To główne wnioski z debaty „Onshore i offshore – uwolnienie potencjału energetyki wiatrowej na lądzie i status rozwoju projektów na morzu”, która odbyła się podczas IX edycji Kongresu Energetycznego organizowanego przez Dolnośląski Instytut Studiów Energetycznych we Wrocławiu.
[Gdańsk] Port lotniczy - inwestycje i nowe połączeniainwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] Port lotniczy - inwestycje i nowe połączenia
Gdańsk
EDF Renewables wybuduje w Polsce pierwszy magazyn energii o mocy 50 MWartykuł
Pokaż artykuł
EDF Renewables wybuduje w Polsce pierwszy magazyn energii o mocy 50 MW
EDF Renewables zakończył proces nabycia swojego pierwszego projektu magazynowania energii w Polsce o mocy 50 MW, poinformowała firma. To przejęcie czyni EDF Renewables jednym z pionierów rozwijających tę technologię w kraju.
Budowa Morskiego Terminala Przeładunkowego przy Rafinerii Gdańskiej na półmetku [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa Morskiego Terminala Przeładunkowego przy Rafinerii Gdańskiej na półmetku [FILM]
Realizacja Morskiego Terminala Przeładunkowego przy Rafinerii Gdańskiej przebiega zgodnie z planem. Prace prowadzone są równolegle zarówno przy części rafineryjnej, jak i przy samym terminalu. W ostatnim czasie wykonano m.in. roboty żelbetowe związane z nadbudową nabrzeża oraz nadbudową pomostów przeładunkowych czy montaż konstrukcji stalowej pomostów komunikacyjnych. Tym samym zrealizowano już 50% inwestycji.
Efekt dźwigni pomoże zbudować europejską sieć transportowąartykuł
Pokaż artykuł
Efekt dźwigni pomoże zbudować europejską sieć transportową
Szacunki Komisji Europejskiej wskazują, że koszt realizacji I fazy budowy europejskiej sieci bazowej...
Niemiecka Grupa VSB uruchomiła dużą farmę wiatrową na Górnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa VSB uruchomiła dużą farmę wiatrową na Górnym Śląsku
Pracę rozpoczęła kolejna elektrownia wiatrowa należąca do Grupy VSB. Farma Wiatrowa ‘Racibórz’, leżąca na Śląsku w gminie Pietrowice Wielkie, od niedawna produkuje zieloną energię o łącznej mocy 41,6 MW.Ta nowa elektrownia wiatrowa zasili czystą energią elektryczną około 36.000 gospodarstw domowych w południowej części Śląska i tym samym pozwoli zredukować szkodliwą emisję CO2 aż o 44.000 ton rocznie
Coraz lepszy kolejowy dostęp do bałtyckich portów odpowiedzią na potrzeby polskiej gospodarkiartykuł
Pokaż artykuł
Coraz lepszy kolejowy dostęp do bałtyckich portów odpowiedzią na potrzeby polskiej gospodarki
Poprawa kolejowego dostępu do portów morskich nad Bałtykiem to jedno z największych wyzwań inwestycyjnych, zrealizowanych w ostatnich latach przez PLK SA. Dzięki pracom do nabrzeży w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu dojeżdża więcej dłuższych i cięższych pociągów, przewożących więcej towarów najbardziej ekologicznym środkiem transportu, jakim jest kolej. To nie koniec zadań zmierzających do poprawy przepustowości na sieci linii kolejowych w kierunku portów.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Firma Sunly pozyskała od mBanku 273 mln zł na budowę farm fotowoltaicznych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Firma Sunly pozyskała od mBanku 273 mln zł na budowę farm fotowoltaicznych w Polsce
Spółka Sunly, niezależny producent energii odnawialnej w Polsce i krajach bałtyckich, pozyskała od mBanku 273 mln zł kredytu na budowę na terenie Polski farm fotowoltaicznych o łącznej mocy 98 MW. W roku 2023 firma oddała do użytku w Rzezawie (woj. małopolskie) jedną z największych farm w Polsce, o mocy 60 MW. Jej budowa została zrefinansowana w ramach tej transakcji, razem ze wszystkimi aktywami operacyjnymi Sunly.
REKLAMA